Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T19:44:06+01:00
Ksiązka pt.Ania z Zielonego Wzgórza bardzo mnie zafascynowała po jej przeczytaniu.
Podobało mi się dobro Ani . Na początku żal mi jej było ze nie miała rodziców.
Zachęcam do przeczytania lekctury!
Jest taka jak życie zwykłej nastolatki.
Jest bardzo ciekawą i mądra lekcturą która nawet nam pomoże w sprawach codziennych
27 1 27
2010-02-09T19:48:09+01:00
cześć np:maciek na początku mojego listu chciałbym cie i twoją rodzine pozdrowić . Mam sprawe wiem że nie lubisz czytać książek ale mam dla ciebie wspaniałą książke to jest książka podtytułem ania z zielonego wzgóża napisał ją Lucy Maud Montgomery wypożycz sobie nią jest wspaniała odpisz jak najszybciej czekam na twoją odpowiedż jak przeczytasz fowisz mi czy ci sie podobała .

mysle ze pomogłam zasługuje na naj?? jak tak to prosze cie o naj.
51 1 51