Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T19:48:16+01:00
3 x 6 x 4 = 72 cm szesciennyh

czyli 7.2 dm szesciennych

7.2 x 0.75 (trzy czwarte ) = 5.4

1dm szescienny = 1 l

czyli 5.4 dm szesciennych = 5.4 litra ;)
2010-02-09T19:48:46+01:00
Pc = 3cm*6cm*4cm=72cm sześciennych- obiętoś całego naczynia
72cm *3/4=216/4 =54cm sześcienne - objętość wody
54cm sześciennych=54ml=5,4l



72
* 3
216

54
216/4
-20
=16
-16
==