1 .Miasto to jest jednym z większych ośrodków przemysłowych, handlowych i kulturalnych na półkuli południowej . Jego mieszkańcy mówią z dumą, że jest największym miastem najmniejszego kontynentu . Zostało założone niedawno nieco ponad 200 lat temu, ale dzisiaj liczy już ponad 3, 8 mln . mieszkańców . Nie ma tam prawie wcale zabytków, a z obiektów architektonicznych najbardziej znana jest przepiękna nowoczesna opera .

3

Odpowiedzi

2010-02-09T19:43:41+01:00
2010-02-09T19:46:17+01:00
Zapewne chodzi o jedno miast w emiratach arabskich - jest tam sztuczna wyspa i apartamenty dla milionerów - z tego jest znana ;*
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T19:47:03+01:00
Jesli chodzi o podanie nazwy miasta to jest to Sydney w Australii