Odpowiedzi

2010-02-09T19:42:01+01:00
1. konkurs taneczny , coś jak you can dance
2. karaoke
3. mister i miss dyskoteki
4. konkurs na najlepsze przebranie w stylu lat 80' , czy jakiekolwiek tego typu
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T19:43:22+01:00
1. Butelka . (chyba nie trzeba tłumaczyć)
2. Konkurs tańca.
3. Zabawa w Karaoke.
4. Przeciąganie liny.
5. Losowanie . Np. dziewczyna losuje z jakim chłopakiem ma zatańczyć.
6. Zabawa w układanie "wężyka" z butów.
7. Lanie wosku.