Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T19:44:57+01:00
E=mV²/2
m=2E/V²

m=6400/640000=0,01 kg
2010-02-09T19:50:05+01:00
Dane:
V=800 m/s
W=3200J

Szukane:
m=?

Ek=1/2*m*V kwadrat obie strony dzielimy przez V kwadrat
Ek:Vkwadrat=1/2*m obie strony mnożymy przez 2
2*(Ek : Vkwadrat)=m
m=2*(Ek:Vkwadrat)

m=2*(3200J:800 m/s do potęgi drugiej)=2*(3200J:640000)=2*1/200=
1/100

Odp.: Ten pocisk waży 1/100 kg.