Odpowiedzi

2010-02-09T19:46:25+01:00
1cm- 225 000 cm
1cm- 2250 m
1cm- 2,250 km

odległości rzeczywista:
11 x 2,250 = 24,75km
32 4 32
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T19:48:00+01:00
1 cm - 2,25 km
11cm - x

x=11cm * 2,25 km= 24,75 km

odp. Rzeczywista odległość pomiędzy tymi miastami wynosi 24,75 km.

*-razy
14 4 14
2010-02-09T19:50:22+01:00
1 cm - 2250 m
11cm - x
x =(11cm × 2250 m) ÷ 1
x= 24750m
24750 m = 24,75 km
Odległość wynosi 24,75 km.
4 4 4