Odpowiedzi

2010-02-09T19:46:16+01:00
Wyrażenie zaimkowe to połączenie zaimka i następującej po nim innej części mowy.
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T19:46:47+01:00
WYRAŻENIA ZAIMKOWE
to połączenia zaimka (dotyczy to zaimków: co, kto, ten, to, jaki, taki, tyle, jak oraz ich form odmiany) i następującego po nim innego wyrazu. UWAGI: Piszemy je rozdzielnie, np. co chwila czym prędzej, kto bądź, ten sam, który to?, jaki taki. WYJˇTKI: Wyrażenia zaimkowe będące zrostami: coraz, toteż "więc", tamten, tamtędy, tymczasem, oraz złożeniami: cogodzinny, codzienny, cotygodniowy, comiesięczny, coroczny; codziennie, cotygodniowo, comiesięcznie, corocznie.
10 3 10
  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T19:48:19+01:00
Połączenia zaimka i następującej po nim innej części mowy to wyrażenia zaimkowe np. co, kto, ten, to, jaki, taki, tyle, jak
a po tym używamy innego słowa.

prosze o naj i POZDRAWIAM
8 4 8