Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T19:47:49+01:00
Wdowa – (matka Balladyny i Aliny; wiejska kobieta, która bardzo kocha swoje córki i marzy o dobrym życiu dla nich.) Ma na sobie podarte ubrania.
2 3 2
2010-02-09T19:50:53+01:00
O ile dobrze pamiętam, to już po wyjściu Aliny i Balladyny do lasu, następnego ranka, wdowa miała na sobie "suknię cycową" (spolszczona wersja niemieckiej nazwy materiału).
2 3 2