Odpowiedzi

2010-02-09T19:48:27+01:00
Tak ponieważ gdy ty będziesz go potrzebował to oni również go dla ciebie znajdą
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T19:51:06+01:00
Moim zdaniem warto poświęcać czas na pomaganie innym. Jest to bardzo dobre i świadczy o nas i o naszym zachowaniu. Osoba , której pomożemy odwdzięczy nam się lub zostanie naszym przyjacielem. Zawsze będziemy przez nią dobrze oceniani. Podsumowując, z pewnością należy poświęcać czas na pomaganie innym.