Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T19:52:48+01:00
Biblia to jest Święta Księga. Przez Nią przemawia do nas sam Pan Bóg! Biblia jest dla nas czymś w rodzaju kodeksu. Kodeksu w którym jest napisane co powinniśmy a czego nie powinniśmy robić. Opisane jest w niej życie wielu Świętych, Ale najważniejsze jest życie Pana Jezusa. życie i Jego śmierć dzięki , której będziemy zbawieni.
2010-02-09T19:53:21+01:00
Biblia jest to zbiór ksiąg uznawanych za święte , czyli połączenie starego i nowego testementu zawartych w 46 księgach starego testamentu i 27 nowego