Odpowiedzi

2010-02-09T19:50:19+01:00
TAK ~!
inaczej byśmy nie byli chrześcijanami !
  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T19:50:26+01:00
Oczywiście że tak. Dzieki chrztu Polska stała sie panstwem chrzescijanskim .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T19:55:30+01:00
Według mnie owszem gdyz dzieki niemu wyznajemy taką wiarę a wogóle mieliby wsparcie od strony niemiec ktorzy juz byli chrześcijanami gdyż było to cesarstwo rzymskie ( w tamtych czasach)