Podaj synonim,który mozna zastapic słowo przeważnie występujące w wyrażeniu 'przeważnie z Wielkiej Brytanii' ??
:)

ksiązke, z której pochodzi fragmanet Australia i Oceania, znajdziesz w bibliotece w katalogu alfabetycznym
od A do K
od L do Ó
od P do T
od U do Ż
:0 zaznacz sylabę akcentowaną w podanym wyrazie
najpospolitsze
sorry że tak dużo ale to są bardzo krótkie zadania więc myślę że sobie poradzicie :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T19:59:11+01:00
'przeważnie' można zastąpić ' zazwyczaj ', ' najczęściej'

Australia i Oceania - Od A do K

najPOspolitsze (tego pewna nie jestem)
5 4 5
2010-02-09T20:00:17+01:00
Synonimy - Zjednoczone Królestwo (Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej) .

wydaje mi sie ze od L do Ó . ale nie jestem pewna /.

najpospolitsze - akcentowana - li
2 1 2