Odpowiedzi

2010-02-09T19:51:22+01:00
1:1
100m:4=25m---------------->bok działki w skali 1:1

1:1000
25m=2500cm
2500cm:10000=2,5cm----------->bok działki w skali 1:1000
2,5*2,5=6,25cm2---------------->pole działki w skali 1:1000

ODP.:Bok działki wynosi 25m.Pole tej działki w skali 1:1000
jest równe 6,25cm2
20 4 20
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T19:51:22+01:00
1:1
100m:4=25m---------------->bok działki w skali 1:1

1:1000
25m=2500cm
2500cm:10000=2,5cm----------->bok działki w skali 1:1000
2,5*2,5=6,25cm2---------------->pole działki w skali 1:1000

ODP.:Bok działki wynosi 25m.Pole tej działki w skali 1:1000
jest równe 6,25cm2
27 4 27
Ja tez tak mialam
Dzięki
Dziękuje mądry człowieku *-*
2010-02-09T19:53:28+01:00
100m/4 bo ma 4 boki:) = 25 m
100m/4=25m
25*25=625
625*0,001 =0,625m²
Odp:Bok kwadratu to 25 m a pole w skali 1:1000 to 0,625m²
20 3 20