Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T19:53:27+01:00
Bo wierzyli, że zmarli nie chcą, aby ich ciała uległy rozkładowi.
Smarowali olejkami, ziołami i bandażowali ciało zmarłego po to, aby nie uległo zniszczeniu.
24 4 24
2010-02-09T19:54:28+01:00
Egipcjanie mimifikowali ludzi ponieważ wierzyli w ich pozagrobowe życie. Ludzie myśleli , że tych ludzi po śmierci czeka nowe życie. Mumifikowali ich po to , aby ich ciała jak najdłużej zachowały świetność i aby Ci ludzie jak najdłużej mogli cieszyć sie dobrym ciałem w rzekomym drugim życiu. Dodam jeszcze,że do grobu dolączali jakieś przedmioty typu biżuteria , bo twierdzili , że przydadzą im sie w drugim życiu.

licze na NAJ
26 4 26