Odpowiedzi

2010-02-09T19:59:32+01:00
Sony Vegas Studio

VirtualDub

2010-02-09T20:05:06+01:00
Trochę mało precyzyjne to twoje pytanie. Jeśli chcesz usunąć jakieś szumy to dobry jest pakiet "Nero", a jeśli chcesz podmienić całe audio w filmie użyj zainstalowanego w system "Windows Movie Maker" sam często go używam do robienia teledysków - prosty w obsłudze i po polsku.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T20:16:07+01:00
Program do usuwania dźwięku: digital photo navigator