Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T19:55:24+01:00
1. W mieszkaniach najbogatszych mieszczan zakładano pierwsze toalety.
2. Kawiarnie były ulubionym miejscem spotkań ludzi wykształconych: pisarzy, artystów, naukowców. Zakładano je na parterach.
3. Ulice wykładano brukiem.
4. Wielu ludzi w epoce przemysłowej żyło w ubóstwie.
5. Głównym źródłem informacji były gazety.
6. Ulice oświetlały latarnie gazowe.
7. Pojawiła się kanalizacja.
8. Pojawiy się omnibusy - porzednicy dzisiejszych autobusów.
9. W pomiszczeniach na parterze otwierano restaurację.
2010-02-09T19:59:44+01:00
1. W mieszkaniach najbogatszych mieszczan zakładano pierwsze toalety. 2. Kawiarnie były ulubionym miejscem spotkań ludzi wykształconych: pisarzy, artystów, naukowców. Zakładano je na parterach. 3. Ulice wykładano brukiem. 4. Wielu ludzi w epoce przemysłowej żyło w ubóstwie. 5. Głównym źródłem informacji były gazety. 6. Ulice oświetlały latarnie gazowe. 7. Pojawiła się kanalizacja. 8. Pojawiy się omnibusy - porzednicy dzisiejszych autobusów. 9. W pomiszczeniach na parterze otwierano restaurację. Trochę wziąłem z książki, a trochę "z głowy".