Znacie jakieś kombinacje na klawiaturze , żeby zrobić jakies , no nie wiem serduszka typu : ♥, krzyże i takie tam, kiedyś slyszalam ze to wlasnie dzieki kombinacji klawiszy na klawiaturze tak mozna , ale nie wiem jak ;/

tylko piszcie dokładnie :)

pzdr. :P

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T19:58:38+01:00
A to nie wystarczy : start - > akcesoria - > narzędzia systemowe -> tablica znaków ? xd
2010-02-09T20:28:03+01:00
Trzymając klawisz alt wybierz jakaś kombinacje z cyferek na numlocku...
np.: alt + 260 = →
1 5 1