Odpowiedzi

2010-02-09T20:02:18+01:00
Oszczędaj drewno !!

pomyśl kolego co to drzewo !

oszczędzaj drewno !

pamiętaj o glebie i o roślinach !!

One też żyją !

a więc pamiętaj oszczędzaj drzewo :
bo to one dają ci ciepło w domu !
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T20:51:12+01:00
Oszczędzaj drewno bo jest przydatne.
Oszczędzaj je po to abyś żył
I ty pozwól żyć im dłużej
bo bez nich zycia nie bedzie

Bez nich nie było by życia na ziemi
Nie bylo by pieknych widoków
krajobrazów leśnych

Ciesz się że je masz
póki zyjesz...