Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T20:01:37+01:00
Zapraszam do kupna!

Przedstawiam wszystkim wspaniałą maszynkę do odrabiania lekcji!! Dzięki niej nie musisz już codziennie ślęczeć nad książkami a po prostu naciskasz czerwony guzik i odpowiedź gotowa. Pomyśl......! Tyle szczęścia za jedyne 100 zł. Teraz możesz grać na komputerze do woli i nie przejmować się lekcjami!
2010-02-09T20:03:00+01:00
Chcesz ciągle leżeć i oglądać telewizję zamiast siedzieć nad książkami? zamów maszynkę do odrabiania lekcji!! jest pracowita, posłuszna a jej pamięć pojemna .. zrobi wszystko, co tylko jej podsuniesz , POLECAM !

;) myślę że jest ok ;p