Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T19:57:59+01:00
Hej!
No więc komórka zwierzęca składa się z:
-cytoplazmy
-błony komórkowej
-Retikulum endoplazmatyczne inaczej siateczka śródplazmatyczna
-rybosomy
-aparat godżiego

Proszę ;)
4 3 4
2010-02-09T20:01:36+01:00
1. Cytoplazma
2. Błona komórkowa
3. Wodniczki
4. Mitochondrium
5.Jądro komórkowe
6.Aparaty Golgiego
7. Siateczka śródplazmatyczna
8.Jąderko
9.Lizosomy
5 5 5