Odpowiedzi

2010-02-09T20:00:21+01:00
80zł-20zł=60zł-cena swetra wiosną
60zł-15zł=45zł-cena swetra latem
4 4 4
2010-02-09T20:00:33+01:00
80zł-¼z 80 zł=80-20=60zł
60zł-¼z 60zł=60zł-15=45zł
odp. wiosną kosztował 60 a latem 45 zł.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T20:02:26+01:00
Trzeba obliczyć ułamek danej liczby.

80zł×¼=20zł → o tyle obniżono
80zł-20zł=60zł

Wiosną sweter kosztował 60zł.

60zł×¼=15zł → o tyle obniżono
60zł-15zł=45zł

Latem sweter kosztował 45zł.
8 5 8