Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T20:02:52+01:00
Księstwo Andory - Joan Enric Vives Sicília
Królestwo Belgii -król Albert II
Królestwo Danii - królowa Małgorzata II
Królestwo Hiszpanii -król Jan Karol I
Królestwo Niderlandów -królowa Beatrix
Księstwo Liechtensteinu -książę Hans-Adam II
Wielkie Księstwo Luksemburga -wielki książę Henryk
Księstwo Monako -książę Albert II
Królestwo Norwegii -król Harald V
Królestwo Szwecji-król Karol XVI Gustaw
Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej -królowa Elżbieta II
Państwo Miasto Watykańskie -papież Benedykt XVI

na 100% dobrze
3 5 3
2010-02-09T20:04:18+01:00

.

* Andora Księstwo Andory
J. E. Vives i Sicília
(Biskup Urgelli)
* Belgia Królestwo Belgii
Albert II Koburg
* Dania Królestwo Danii

Małgorzata II
* Hiszpania Królestwo Hiszpanii
Jan Karol z dynastii Burbonów
* Holandia Królestwo Niderlandów

* Liechtenstein Księstwo Liechtensteinu
Hans-Adam II
* Luksemburg Wielkie Księstwo Luksemburga
Henryk
* Monako Księstwo Monako
Albert II
* Norwegia Królestwo Norwegii
Harald V
* Szwecja Królestwo Szwecji
Karol XVI Gustaw
* Wielka Brytania Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej
Elżbieta II
* Watykan Państwo Miasto Watykańskie
Benedykt XVI
2 3 2