Odpowiedzi

2010-02-09T20:04:53+01:00
- zmiejszyć ilości dymów
- zakładać filtry na kominy
- zwiększyć ceny mandatów za zanieczyszczanie środowiska przez firmy
- a my jako zwykli ludzie moglibyśmy segregować śmieci
;)
pozdrawiam;)
14 3 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T20:05:41+01:00
ZANIECZYSZCZENIA POWIETRZA SĄ GŁÓWNYMI PRZYCZYNAMI GLOBALNYCH ZAGROŻEŃ ŚRODOWISKA. NAJCZĘŚCIEJ I NAJBARDZIEJ ZANIECZYSZCZAJĄ ATMOSFERĘ: DWUTLENEK SIARKI, TLENEK AZOTU ORAN PYŁY.

ŹRÓDŁA ZANIECZYSZCZEŃ:
-SUBSTANCJE GAZOWE, STAŁE LUB CIEKŁE, ZNAJDUJĄCE SIĘ W POWIETRZU W WIĘKSZYCH ILOŚCIACH NIŻ ICH ŚREDNIA ZAWARTOŚĆ
1.WYWOŁANE PRZEZ CZŁOWIEKA
-UPRZEMYSŁOWIENIE
-WZROST LICZBY LUDNOŚCI
-PRZEMYSŁ ENERGETYCZNY
-MOTORYZACJA
2.NATURALNE
-WYBUCHY WULKANÓW
-EROZJA WIETRZNA SKAŁ
-PYŁ KOSMICZNY
-POŻARY LASÓW

SKUTKI
1.U LUDZI
-SCHORZENIA UKŁADU ODDECHOWEGO
-ZABURZENIA REPRODUKCJI
-ALERGIE
2.W ŚRODOWISKU KULTUROWYM CZŁOWIEKA
-KOROZJE METALI
-KOROZJE MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
13 2 13
2010-02-09T20:06:05+01:00
1.wynalezienie ekologicznych metod odkrywki węgla
2.zmniejszenie produkcji gazów szkodzących środowisku
3.potrzebni są ludzie, którzy znają się na takich sprawach
4.trzeba włożyć tam ogromny kapitał i polepszyć sprawność tych hut.


ja tak napisałam i dostałam 5...:)
26 4 26