Napisz jak rozumiesz jedną wybraną sentencję :
a)Mowa jest źródłem nieporozumień
b) Ponieważ nie ma magazynów z przyjaciółmi ,ludzie nie mają przyjaciół
c) Stajesz się odpowiedzialny na zawsze ,za to co oswoiłeś
d) dobrze widzi sie tylko sercem.najważniejsze jest dla oczu

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T20:07:17+01:00
Mowa jest źródłem nieporozumień znaczy że to co powiemy może urazic inną osobę. Stąd rodzą się kłótnie.
1 3 1
2010-02-09T20:17:46+01:00
Ponieważ nie ma magazynów z przyjaciółmi ,ludzie nie mają przyjaciół.
przyjaciół nie można mieć od tak i dlatego nie ma z nimi magazynów bo przyjaźń bardzo długo się tworzy a nie kupuje lub bierze
2 5 2