Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T20:05:59+01:00
Piano:muzyka
Monitor:Informatyka
ball:angielski
globe:geografia
ruler:plastyka(wiem że to linijka po angielsku)!.
Microskope:przyroda
2010-02-09T20:06:17+01:00
Pianino
Monitor
Piłka
Kula
Władca lub linia
Mikroskop

Powodzenia :)
2010-02-09T20:07:18+01:00
Piano - pianino monitor - monitor ball - piłka globe - globus ruler - linijka microscope - mikroskop