Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T20:08:51+01:00

x = 0,2y
0,8x = y - 21
x=0,2y
0,8*(0,2y)=y-21
x=0,2y
1,6y-y=-21
0,6y=-21
y=-35
x=0,2*(-35)
x=7

x=7
y=-35

x = 1,1y
y - 2 = 0,9x

x=1,1y
y-2=0,9*1,1y
y-2=0,99y
y-0,99y=2
0,01y=2
y=200
x=1,1*200
x=220

x=220
y=200
2010-02-09T20:09:13+01:00
A)
x = 0,2y
0,8x = y - 21
y=x/0,2=> 4/5x=5x-21
4x=25x-105
-21x=-105
x=5=> y=5/0,2=25
b)
x = 1,1y
y - 2 = 0,9x
z tego
y-2=0,9*1,1y
y-2=0,99y
y-0,99y=2
0,01y=2
y=200=>x=220
2010-02-09T20:10:11+01:00
X = 0,2y
0,8x = y - 21
x=0,2y /*10
0,8=y-21 /*10
10x = 2 y
8x= 10y - 210
10x = 2y
8x= 5(10x) - 210
8x= 50x - 210
8x-50x= -210
-42x=-210/-42
x=5
y=25