Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T20:14:39+01:00
A) wiemy ,że każdy trójkąt oparty na średnicy jest trójkatem prostokątnym więc
180 - (90+50) = 180-140=40 - tyle stopni ma kąt po lewej str.
trójkąt 90,50,40

b)kąt 90 stopni został podzielony na pół
w trójkącie powstałym przez poprowadzeni e czarnej linii są kąty 110,45,x
więc:
180-110-45 = 70-45=25stopni
teraz pomarań. trójkąt
180-(90+25)= 180-115=65stopni->kąt po lewej

c)trójkąt na dole:
180-(90+31)=59 -> miara kąta między odcinkiem JG i JH
JG i GH -> 90 stopni
między GJ i JI -> 102 stopnie
między IJ i IH -> 90 stopni
między IH i GH ->78 stopni
113 4 113
2010-02-09T20:15:10+01:00
A) B- 50 stopni
C- 90 stopni
A- 180 stop. - (50 stop. + 90 stop.)= 40 stop
A- 40 stop.
b)
F= 25 stop.
E=90 stop.
D = 180 stop - (25 stop + 90 stop.)= 65 stop.
D= 65 stop.
c) Tego nie jestem pewna.
J= 86 stop.
H= 62 stop.
I=106 stop
G= 106 stop
163 4 163