Odpowiedzi

2010-02-09T20:06:25+01:00
Człowiek odchodząc od kościoła traci wiarę w boga i niebo po śmierci czeka go piekła!!
12 3 12
2010-02-09T20:07:01+01:00
Traci miłość Boga Ojca i życie wieczne.
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T20:08:01+01:00
Oddala sie od Boga, nie będzie mógł przystąpić do sakramentu pierwszej komunii św, bierzmowania czy też jakże ważnego ślubu, czyni grzech ciężki, traci łaskę Bożą potrzebną do tego byśmy poszli do nieba... Nie mam pomysłu co jeszcze, ale to tak m.in.;)
18 4 18