Odpowiedzi

2010-02-09T20:07:23+01:00
Gdy Robinson spotkał Piętaszek Piętaszek nie znał języka Robinsona.
Robinson zaczął mówić do niego Ja pan Ty Piętaszek...W ten swposób on sie uczył...Gdy Piętaszek znał już język Robinson uczył go robić broń...I polować na zwierzęta.
2 3 2
2010-02-09T20:08:36+01:00
Robinson Cruso
Piętaszka cywilizował
go w sposób taki że
zaprzyjażnił sie z nim .
i kochał go jak własnego brata
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T20:10:03+01:00
Robinson uczył piętaszka opatrywania kóz, prac w rolnictwie. Uczył go oczywiście mówić, nauczył go, że Bóg jest jeden, a nie, `Uwukakis`. Oduczył go ludożerstwa. Uczył go religii i języka angielskiego,
3 2 3