Odpowiedzi

2010-02-09T20:07:47+01:00
NOWELE:

- Humoreski z teki Worszyłły
-Stary sługa
-Hania
- Selim Mirza
- Szkice węglem
- Janko Muzykant
- Z pamiętnika poznańskiego nauczyciela
-Niewola tatarska
-Bartek Zwycięzca
- Jamioł
-Za chlebemOrso
-Latarnik
- Sachem
-Wspomnienie z Maripozy

POWIEŚCI HISTORYCZNE :

-Ogniem i mieczem",
-"Potop"
- "Pan Wołodyjowski
- Quo vadis
- Krzyżacy


POWIEŚCI OBYCZAJOWE:
-Na marne
- Bez dogmatu
-Rodzina Połanieckich
- Na polu chwały
- Wiry
- W pustyni i w puszczy
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T20:10:50+01:00
Nowele
* 1873 Humoreski z teki Worszyłły
* 1875 Stary sługa
* 1876 Hania
* 1877 Selim Mirza
* 1877 Szkice węglem
* 1880 Janko Muzykant
* 1880 Z pamiętnika poznańskiego nauczyciela
* 1880 Niewola tatarska
* 1882 Bartek Zwycięzca
* 1882 Jamioł
powieści
* 1872 Na marne
* Trylogia:
o Ogniem i mieczem (1884)
o Potop (1886)
o Pan Wołodyjowski (1888)
* 1891 Bez dogmatu
* 1894 Rodzina Połanieckich
* 1896 Quo vadis
* 1900 Krzyżacy
* 1906 Na polu chwały
* 1910 Wiry
* 1912 W pustyni i w puszczy

3 4 3
2010-02-09T20:14:10+01:00
nowele
* Humoreski z teki Worszyłły
Stary sługa
Hania
Selim Mirza
Szkice węglem
Janko Muzykant
Z pamiętnika poznańskiego nauczyciela
Niewola tatarska
* Bartek Zwycięzca
Jamioł
Za chlebem - na jej podstawie powstało libretto do opery Konstantego Gorskiego
Orso
Latarnik
Sachem
* Wspomnienie z Maripozy
historyczne:
# Na marne
# Trylogia:
* Ogniem i mieczem (1884)
* Potop (1886)
* Pan Wołodyjowski (1888)

Bez dogmatu
Rodzina Połanieckich
Quo vadis
# Krzyżacy
Na polu chwały
Wiry
W pustyni i w puszczy(to jest cyba obyczajowe)

mam nadzieję że jest dobrze