Odpowiedzi

2010-02-09T20:13:20+01:00
Pomagam rodzicom, wypełniam swoje obowiązki, jestem miły, uprzejmy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T20:14:09+01:00
Powinien pomagać rodzicom ,
zachowywać się wobec siostry mile i też do rodziców ,
nie wdawać się w bójki w szkole
uczyć się jak najlepiej
1 5 1
2010-02-09T20:14:19+01:00
No przede wszystkim wszystko robić co rodzice karzą słuchać noi wszystko to co oni chcą a zachowanie to nie pyskować tylko muwić normalnie nie wrzaskiem bo to nie świadczy o dobrym dziecku