Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T20:10:53+01:00
Kair (Al- Kahira) jest umieszczony nad brzegami i na wielu wyspach Nilu, niedaleko miejsca, gdzie rzeka ta tworzy deltę.
Położenie
30° 03' N
31° 14' E
Wysokość :68 m n.p.m.
Państwo : Egipt
1 5 1
2010-02-09T20:11:02+01:00
Kair
Położenie geograficzne - 30° 03' N ; 31° 14' E
Kontynent- Afryka
Państwo - Egipt
Rzeki - Nil
2 3 2
  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T20:11:31+01:00
Położenie geograficzne
Szerokość geograficzna: 30° 0' północ. Długość geograficzna: 31° 17' wschód

Kontynent
Afryka

Państwo
Egipt

przepływająca rzeka
Nil

POZDRAWIAM i prosze o naj
2 3 2