Odgadnij nazwy dni tygodnia i zapisz je.

1. senoDnrtag .......................
2. aMnotg ..................
3. esiDantg ..........................
4. rFetiga ......................
5. atmaSsg ............................
6. natgonS ......................
7. hctMiowt .........................

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T20:13:27+01:00
1. Donnerstag
2. Montag
3. Dienstag
4. Freitag
5. Samstag
6. Sonntag
7. Mittwoch
34 4 34
2010-02-09T20:13:58+01:00
1. Donnerstag
2. Montag
3. Dienstag
4. Freitag
5. Samstag
6. Sonntag
7. Mittwoch
19 4 19
2010-02-09T20:14:44+01:00
1.Donnerstag
2.Montag
3.Dienstag
4.Freitag
5.Samstag
6.Sonntag
7.Mittwoch
prosze.
22 4 22