Odpowiedzi

2010-02-09T20:24:06+01:00
Witam!

4. 1 m^2
5. a) 20 m^2, b) 25,5 m^2
6. a) 60 m^3, b) 76,5 m^3

Pozdrawiam.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T20:34:39+01:00
Zad. 4. odpowiada 1m.
zad. 5 A= 5m*4m=20 m kwadratowych
B= ok. 30m kwadratowych
zad.6. wzór na objętość wynosi V=ph
A= 3*20=60 [j]
B= 30*3=90[j]
zad. 7
a- 12m2 - jeden pracownik
20m2: 12m2= 1, 7 czyli jedna osoba
b- 12m2 - jedna osoba
30m2 : 12m2 = 2,5 czyli 2 osoby
zad.8
Każdy pracownik powinien mieć swoje miejsce pracy i odpowiedni sprzęt oraz jakąś małą szafeczkę na dokumenty, wygodnie krzesło. Pani Agnieszka musi ulokować pracowników tak, żeby mieli jak się przemieszczać po pomieszczeniu i wszystkie potrzebne rzeczy się zmieściły w jednym pomieszczniu.
1 5 1