Prosze o przetłumaczenie tych zdań na język polski:

1. "Excuse me? Could you give us some information, please?"
2. "What is here to do in Great Yarmouth?"
3. "What else is there?"
4. "How much does it coast?"
5. "How do you get there?"
6. "Where do you get of the bus?"

wybiorę NAJ !!

bardzo prosze o pomoc !

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T20:18:13+01:00
1. "Przepraszam? Czy możesz podać nam jakieś informacje?"
2. "Co tu jest do zrobienia w Great Yarmouth?
3." Co jeszcze tam jest?
4. "Ile wybrzeży?
5. "Jak się tam dostać?"
6. "Jak dostać się do autobusu?


=)
2010-02-09T20:19:18+01:00
1. Przepraszam, czy mógłbyś/abyś dostarczyć nam jakiś informacji?
2.Co tutaj jest do robienia/mozna zrobić w Great Yarmouth?
3.Co tutaj sie jeszcze znajduje/co jest tutaj jeszcze?
4. Ile to kosztuje?
5. Jak sie tu dostałes/łas
6. gdzie wysiadasz z autobusu?
1 4 1