Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T20:23:05+01:00
1. Odktrył sposób pytania profesora. Wiec każdy był przygotowany kiedy miał swoją kolej.
2. Znalazł zagubione 100 zł. okazało sie że nie było tych 100zł tylko w miejsce zer przykleiła sie nitka.
3. odkrył tajemnice zaginonego pióre. Pióro zostało ukradzione przez jednego chłopca z ich klasy. Adaś wiedział nawet że chłopiec schował go w piecu.
4. Znalezienie zagubionych drzwi.
8 4 8
2010-02-09T20:24:00+01:00
-odkrył w jaki sposób profesor pyta z historii,
-rozwiązał zagadkę znikającego pióra i brakujących 100 zł,
-znikających drzwi,

Tu masz więcej
http://www.mariuszmazepa.fora.pl/jezyk-polski,30/kornel-makuszynski-szatan-z-siodmej-klasy,878.html
4 1 4