Odpowiedzi

2010-02-09T20:18:24+01:00
Tej jedynej, która wspierała mnie zawsze. Zawsze będę Ci wdzięczna. Mojej najlepszej przyjaciółce - *****. Dziękuję że jesteś!
1 1 1
2010-02-09T20:18:29+01:00
Książkę tę dedykuję mojemu najlepszemu przyjacielowi za to, że zawsze był przy mnie i zawsze mnie wspierał. To on wie o mnie najwięcej.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T20:19:23+01:00
Dla mojego wspaniałego przyjaciela, Kuby. Za to, że mnie wspierasz, zawsze, kiedy potrzebuję pomocy, wyciągasz pomocną dłoń. Za to, że jesteś najlepszą osobą na całej kuli Ziemskiej. Za to, że z Tobą mogę pogadać o wszystkim. Za to, że nie wyjawiasz moich skrytych sekretów. Dziękuję Ci. Dlatego Tobie ofiarowuję ten pierwszy egzemplarz książki. Bo jesteś moją najbliższą osobą.
1 5 1