Odpowiedzi

2010-02-09T20:18:33+01:00
-musi być nawilżona
-dobrze spulchniona
-nawozona
-nasłoneczniona, aby rośliny lepiej kwitły
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T20:19:23+01:00
Gleba jaka pada deszcz pochłania dużą ilość wody i wtedy gleba przerzuca je do roślin,drzew i innych Roślin wtedy bardzo szybko i dobrze mogą się rozmnażać i tym podobne

Licze na Najlepsza :)
3 2 3
2010-02-09T20:19:44+01:00
Musi być żyzna, mieć dużo próchnicy, dużo związków mineralnych.
4 2 4