Odpowiedzi

2010-02-09T20:19:50+01:00
X - wiek gosi
y - wiek adama
z - wiek marka

y = x+4
z = y+3 => z = x+4+3 = x+7
x + y + z = 35

x + x+4 + x+7 = 35
3x = 24
x = 8

Odpowiedź: gosia ma 8 lat
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T20:20:21+01:00
X - wiek gosi
y - wiek adama
z - wiek marka

y = x+4
z = y+3 => z = x+4+3 = x+7
x + y + z = 35

x + x+4 + x+7 = 35
3x = 24
x = 8

odp: Gosia ma 8 lat.


=)
1 5 1