Odpowiedzi

2010-02-09T20:26:18+01:00
Odleglosc miedzy czyms tam a czyms tam wynosi 15000 m jaka odleglosc bedzie na mapie o skali 1:70000
15000 m=1500000cm

1cm na mapie---17000cm w rzeczywistości

x cm na mapie--1500000 w rzeczywistości

1*1500000=17000x/17000
x=88 (około)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T20:27:21+01:00
1 cm (na mapie) - 0,7 km (w terenie)
x- 15 km

x= 15 km : 0,7 km
x= 21,42
1 5 1