Z.1.zamień ułamki na procenty:
a)9/100
b)35/100
c)7/10
d)3/20
e)6/25
f)21/50
g)5/8
h)9/40
z.2.wyraź liczby w procentach:
a)0,24
b)0,08
c)0,7
d)1,4
e)1,15
f)0,105
g)2
h)209
zad3.zamień na procenty, podając dokładny wynik:
a)2/3
b)5/12
c)5/7
d)1 2/11
e)1 1/6
f)5 1/9
g)3 2/9
h)10 1/15
i)2 3/7
j)7 3/21

z.4.
przedstaw procenty w postaci liczb:
a)8%
b)0,33%
c)3 1/3%
d)13%
e)1,5%
f)2 3/4%
g)55%
h)8,75%
i)1 1/7%
j)200%
k)54,72%
l)4 1/6%

z.5 zapisz w postaci ułamka :
a)35%
b)1/40%
c)250%
d)33 1/3%
e)0,3%
f)1,92%
g)3,45%
h)259,2%

z.6 zamień ułamki na promile:
a)0,245
b)0,088
c)1/200
d)3/250

z.7 zamień procenty na promile:
a)9%
b)35%
c)50%
d)6,3%




proszę o szybkom odpowiedź

dam naj!Ł=

2

Odpowiedzi

2010-02-09T20:25:31+01:00
Z.1.zamień ułamki na procenty:
a)9/100 = 9%
b)35/100= 35%
c)7/10 = 70%
d)3/2015%
e)6/25=24%
f)21/50=42%
g)5/8=62,5%
h)9/40=18%
z.2.wyraź liczby w procentach:
a)0,24=24%
b)0,08=8%
c)0,7=70%
d)1,4=140%
e)1,15=115%
f)0,105=10,5%
g)2=200%
h)209=20900%

reszte możesz zrobić sam/a to łatwe
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T20:58:08+01:00
1
a 9%
b35%
c70%
d15%
e24%
f42
g62,5%
h22,5%
2.

a 24%
b8%
c22,5%
d140%
e115%
f62,5%
g200%
h20900%

3
a 66,67%
b41,67%
c71,43%
d118,18%
e116,67%
f511,11%
g3222,22%
h1006,67
i242,86
j714,28%
4
a0,08
b0,33
c1/30
d0,13
e0,015
f11/400
g0,55
h0,087
i8/700
j2
k0,5472
l1/24
5.
a. 35/100
b1/4000
c2 1/2
d 1/3
e3/1000
g 345/10000
h2592/1000
6
a 245 %o
b88 promila
c5 prom.
d12prom
7. a9promili
b3,5 prom.
c 5 promili
d ??

3 2 3