Odpowiedzi

2010-02-09T20:24:20+01:00
5x-2y=21 /*5
3x+5y= -6 /*2

25x-10y=105
6x+10y=-12
31x=92
x=3

15-2y=21
-6=2y
y=-3
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T20:46:13+01:00
5x-2y=21
3x+5y= -6

-2y=21-5x/*(-1)
3x+5y=-6/*2

2y=-21+5x
6x+10y=-12
(5*2y)

2y=-21+5x
6x+5(-21+5x)=-12

2y=-21+5x
6x-105+25x=-12

2y=-21+5x
31x-105=-12

2y=-21+5x
31x=-12+105

2y=-21+5x
31x=93/:31

2y=-21+5x
x=3

x=3
2y=-21+15

x=3
2y=-6/:2

x=3
y=-3

1 5 1