Odpowiedzi

2010-02-09T20:25:03+01:00
Tło jednego koloru, np. różowego. Na środku duży żółty motyl, a pod spodem napis(tytuł). Prosto,ale i efektownie :D
2010-02-09T20:26:19+01:00
Jest dużo pomysłów ;))
Moglabyś namalować
*martwą naturę
* Jesienny las
* Plaże ( zółto-brązowy, niebieski)
* ogładkę walentynkową

Możesz mieć dużo pomysłów ;D
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T22:30:56+01:00
Możesz zrobic tak jak ja natysowac koła i pokolorować na zmiane na kolory gorące i zimne
2 4 2