Które zdania odnoszą sie do rozmnażąnia roślin nasiennych?
1. wytwarzają organy rozrodczee: źeńskie-rodnie; męskie-plemnie
2.do zapłodnienia nieżbedna m jest obecność wody
3.wytwarzaja nieruchome komórki jajowe i nieruchome koórki plemnikowe
4.zapłodnienie jest zapyleniem
5. zygota rozwija sie w wielokomorkowy zarodek
6. zarodek jest elementem nasienia

2

Odpowiedzi

2010-02-09T20:30:41+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T20:31:45+01:00
1,3,4,6
Chyba tak powinno być:)
1 5 1