Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T20:26:53+01:00
Płetwy parzyste:
-płetwy brzuszne
-płetwy piersiowe
Płetwy nieparzyste:
-płetwa ogonowa
-płetwa odbytowa
-płetwa grzbietowa
płetwa ogonowa posiada funkcje napędzania ryb ;)))
MIAŁAM TO :)
55 4 55
Komentarz został usunięty
Komentarz został usunięty
2010-02-09T20:27:47+01:00
Płetwy nieparzyste:
grzbietowa, tłuszczowa, ogonowa, odbytowa.
Płetwy parzyste:
brzuszne, piersiowe.

pletwa, która jest odpowiedzialna za główny naped ryby: płetwa ogonowa
22 3 22
2010-02-09T20:28:28+01:00
A) płetwy parzyste - płetwy brzuszne i płetwy piersiowe.
płetwy nieparzyste - płetwa grzbietowa, płetwa tłuszczowa, płetwa ogonowa i płetwa odbytowa.
b)Płetwa ogonowa
17 4 17