Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T20:27:49+01:00
1.Sonntag
2.Mittwoch
3.Dienstag
4.Freitag
5.Donnerstag
6.Montag
7.Samstag

Montag,Dienstag,Mittwoch,Donnerstag,Freitag,Samstag,Sonntag
37 4 37
2010-02-09T20:29:32+01:00
7.So.-Sonntag
3.Mi.-Mittwoch
2.Di.-Dienstag
5.Fr.-Freitag
4.Do.Donnerstag
1.Mo.-Montag
6.Sa.Samstag
;)
34 4 34
2010-02-09T20:30:15+01:00
So. Soontag
Mi. Mittwoch
Di. Dienstag
Fr. Freitag
Do. Donnerstag
Mo. Montag
Sa. Samstag

i teraz po kolei:
1.Montag
2.Dienstag
3.Mittwoch
4.Donnerstag
5. Freitag
6.Samstag
7.Sonntag
19 4 19