Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T20:24:57+01:00
Windows Movie Maker ma taką funkcję
2010-02-09T20:25:15+01:00
Sony vegas pro
Super v.2008
VirtualDub 1.7.8
2010-02-09T20:29:11+01:00
Ja wybrał bym albo windows movie maker albo movie maker-a 2, jest jeszcze
The FilmMachine którym możesz zmieniać filmy z DVD na CD itp. ale jeśli chcesz jak najprościej i jak najszybciej to polecam virtual dub
1 4 1