Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T21:07:00+01:00
R = 4√2
V = 4/3πr³
V = 4/3 * π * (4√2)³
V = 4/3 * π * 128√2
V = 512√2/3 π j.³

r=4√3
V = 4/3 * π * (4√3)³
V = 4/3π * 192√3
V = 256√3 π j.³

4r³ = 2304 /:4
r³ = 576
r = 64 * 9
r = 4∛9

pzdr ;)
2010-02-10T23:20:32+01:00
A)
r=4√2
V=4/3πr³
V=4/3π(4√2)³
V=4/3π*128√2
V=512√2/3π

b)
ponieważ średnica kuli wynosi 4√3 to promień jest równy połowie
r=½*4√3
r=2√3

V=4/3πr³
V=4/3π(2√3)³
V=4/3π*24√3
V=32√3π


4r³=2304 /:4
r³=576
r=∛576
r=4∛9

to rozwiązanie jest napewno dobrze