Odpowiedzi

2010-02-09T20:28:58+01:00
1/3=4+1+2=7
Pierwszy 7+1=8 worków
Drugi 7+4=11 worków
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T20:30:49+01:00
1+4+2=7
7x3=21
7+1=8
7+4=11
21-(11+8)=19
21-2=19
odp1. Było 21 worków
1 zbójca wzioł 8. 2 zbójca wzioł 11. ostatniemu zostały w worki
4 3 4
2010-02-09T22:16:02+01:00
X- ilość wszystkich worków
Pierwszy zbójca: 1/3x + 1
Drugi zbójca: 1/3 * (2/3x - 1) + 4

x-(1/3x+1+2/9x-1/3+4)=2
x-(3/9x+2/9x+4i2/3)=2
x-(5/9x+4i2/3)=2
4/9x-4i2/3=2
4/9x=6i2/3
4/9x=20/3
x=15

Pierwszy zbójca: 1/3*15+1=6
Drugi zbójca: 1/3* (2/3*15-1)+4= 1/3*9+4=7
8 4 8