Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T20:31:05+01:00
1) -szybszy dojazd do pracy ,
-lepsze szkoły , wykształcenie , rozwijanie się
- lepsze warunki mieszkalne ,
2) - Należało by organizowac prace ludziom ze wsi na terenach położonych blisko ich domu.
-Zwiększyć płace za wykonywaną prace.
- Polepszyć standardy pracy , np.więcej przerw ,
2 4 2
2010-02-09T20:33:58+01:00
Ponieważ nie ma takich uprawnień jak w mieście i dlatego wyjedzają do miasta nie chcą już mieszkać na obszarach wiejskich wiecej miejsc znalezienia do bracy w mieście. założyć firme żeby ludzie mogli gdzie pracować zwiększyc pieniądze na utrzymanie gospodarki
2 2 2